bende 34+3 üm inanılmaz gazım var karnım taş gibi oluyor. geçen bunu kasılma sanıp acile gittim .nst ye filan bağladılar şükür bişe çıkmadı.aferdersiniz sonuçları beklerken gaz yaptım 2 defe geçti.şu anda yine var yine korkuyorum ama ciddi bişe değildir dimi ?