Kızlar 29 +1 . İlk geb2lik ve inanılmaz derecede bacakalrımın Arası çok ağrıyor. Sancı ve acı gibi bişey de okuyor bazen. Penguen gibi yürüyorum. O uzun yürüyüşler geride kaldı ve artık uyuyamıyorum. Sizce neden ? Bebek mi dönmüştür ya da bu ağrıyı yaşayanlar ne yaptı ?