Papatyadeniz 5 haftalık hamileyim 2 gündür adet gibi leke oluyor normal mı. Bir bilgisi olan var mı.?tesekkurler
Deletedmom434 Papatyadeniz doktora görünmeni tavsiye ederim düşük durumu vs olabilir.. ona göre progestan verirler kanama durur
aslhn06 Papatyadeniz yerleşme kanaması olabilir düşük tehlikesi de doktora git canım için rahatlasın👌🏻
Chan Doktorunuzla görüşün lütfen. Hamile başlangıcı riskli olduğu için doktor dışında kimse size doğru bilgi veremez.