39+4 haftaya girdik bu gece yaklaşık 40 dakikadır karnımda geçmeyen kasılmalar oluyor çok sertleşiyor ve vajinaya baskı oluyor çıkacak gibi. Bugün sarı koyu kıvamlı bir akinti geldi kanlı olmadığı için nişan mı değil mi anlamadım. Bu kasilmalar doğumun başladığının belirtisi mi oluyor? Adet sancısı gibi bişey hissetmiyorum belim kasiklarim agrimiyor ama kasilmalarim yalancı kasılmalar gibi değil asla geçmiyor sürekli oluyor??