Esramumcu öfffff bitmedi hurafeleri yaaa. Benimki 36 haftalıkken geldi arkadaşım 38.haftada sezeryan ile doğurdu. 2 kuzenimin eşi biri 40 biri 41de doğum yaptı. Ablam 2 kız doğurdu 2side erken doğdu. Ortanca ablam 2 erkeğin birini 39da sezeryan diğerini 41de zorunlu sezeryan ile oldu. Takma böyle şeyleri kafana. 30da doğum yapan insanlar var bebekleri sağlıklı. Canları ne zaman isterse o zaman geliyorlar. Millete kulak asma herkes herşeyi çok bilir. Bunlar doğurduktan sonrada çok bilecek çok karışacak. Önerim şimdiden mesafeni koyman. Lohusalığın verdiği psikoloji ile canını çok sıkarlar şimdiden böylelerse.