Ffnur ben de aynı durumdayım hiç regl gecikmezdi 45 gün geçti test negatif çıktı doktora gittim iki gün önce stresden olabilir yediklerinden kilo artışından olabilir dedi. Hiçbirisi yok aslında. Regl olamadığım için yumurtalarımı atamamışım birisi büyümüş hatta ondan ilaç verdi bana. Sen de git istersen kontrol etmek lazım