EsraYsf Kizlar 1.5 aylik kızım normalde sirtnustu yatınca cok uyaniyodu bu gun ilk defa yüz üstü yatirdim uyuyor şükür dun hic uyumamistjk birsey olur mu acaba yada boynu falan ağrır mı arada çeviriyorum ama bilemedim
Burcuhanm1 EsraYsf genelde yurt dışında hep yüzüstü yatırırlar benim arkadaşmda önce sağ sol yatırırdı sonra yüzüstüydü ama yinede dikkat etmelisin