Mavis_anne25 Kızlar miğde yanması için ne kullandınz ilaç olarak ne iyi gelir yarın sabah doktoruma yazdırayım çok yanıyor miğdem su içsem bile mahvoluyorm yardım edin nolur ne iyi gelir ilaç olarak
Hatice2323 Mavis_anne25 benimde doktorum 30 mg lik pepticer verdi bunu kullan iyi gelmezse rennie duo içersin dedi ama bana pepticer iyi geldi yoksa çok kötü oluyorum hele uyumak isteyince . Doktorunuza danışın ama bence öyle alin
Mrvnehir Mavis_anne25 rennie dio diye bi şurup verdi bana doktor çok iyi geliyor 5 aydır yanımdan ayıramıyorum
Zeytinnnn Hatice2323 merhaba siz bu ilacı kaç haftalıkken kullanmaya başladınız?? Brnim midem de çok kötü doktor kullan dedi ama 10hafta 4 günlük oldum o yüzden aklıma takılıyor.
Yaqutt Ben ilac yerine dogal maden suyu iciyorum midem yanmaya basladiginda hemen de geciriyor.. bence ilac tuketmekten daha iyi
Hatice2323 Zeytinnnn valla canim o dönemler sıkıntı olmadığından bilmiyorum ben 23 haftalikken mide yanmasindan dolayı soyledim yazdı çokta iyi geldi