Fndl_45195 Kızlar 29 haftalık hamileyim ve erken doğum riskim var acilmam olduğu için doktor kesinlikte ağda yapma dedi ve ben ne yapacagimi bilmiyorum ağda dan başka ne yapa bilirim o önerileriniz neler yadimci olursanız çok sevinirim 🙏🙏🙏
simayorunn Fndl_45195 mecburen jilet gibi gözüküyor🤔 tüy dokuculer de Kimyasal içerdiği için onlar da yasak diye biliyorum
yektanem25 Fndl_45195 tek çare jilet oda göbekten almak zorlaşıyor artık kaç kere kendimi kestim jiletle bide 4 günde felan çıkıyor ya terleme vs oluyor eşim çok ısrar etti ben yapım diye de yapamadım 30. Haftadan itibaren agdaya başladım tertemiz oldu ilki çok acıyor hala ağrısı geçmedi ama en azından daha uzun süreli diye katlancam dedim
Zeyyyn Fndl_45195 ağda yapyrdm normalde mesela doğumdan sonra da kontrole vs giderken jilet sevmedim için tıraş makinesi oluyor ya jilet tarzında onlarla kısalttım hiç düşünmeyin valla doktor ebe umrunda değil siz sağlınıza bakın riske atmayın utanılacak birşey değil
Moonlight_347 Fndl_45195 Ben bu yaşıma kadar sürekli agdayla alıyordum sonra lazere gittim ama daha seanslarimin bir cogu dururken hamile kaldım ve sonrasında jiletle aldım. İnan ki şimdiye kadar kendime gereksiz eziyet etmişim diyorum ağda çekilecek gibi değil gereksiz zaman kaybı ve can acısı veriyor. Haftada bir bile alsan gayet temiz olur ve dediğim gibi köpükle o şekilde yap normal jiletle değil 3 başlıklı olanlarla yap kendini asla kesmezsin.
Fndl_45195 yektanem25 aynen cnm bende ağda yapıyordum en başından beli ama bu ay doktor kesinlikle yapma dedi acilmam var dahada erken doğuma zorlar seni dedi
Moonlight_347 Canım hiç agdayla kendine eziyet etme üç başlıkli jiletle genitalini temizle biraz köpükle o şekilde yap kendini kesmezsin daha rahat olursun göbeginfen ötürü zorlanırsan küçük boy el aynaları varsa evde onu kullan
Fndl_45195 Zeyyyn aynen cnm bu satten sonra bende öyle düşünüyorum hiç bisey bebeğinden önemli değil 2 ay kafi zaten o zman kadar jilet yaparım sonra yine başlarım ağdaya
Fndl_45195 lauris erken doğum riskim olduğu için ağda yapıncada dahada tetikliyor genital bölgeyi l yüzden daha çok açılma yapıyormuş
Fndl_45195 Snnr41 önceden hep jiletle aldım o yüzden fazla tüy var özle bölgemde eldivenle almam çok zor olur can acıtıyor ☹
Fndl_45195 Xxz evet cnm bende öyle yapacam eşim sağolsun hep yapım diyor ama ben hileye vurmak istemiyordum şimdi riskim olduğu için mecbur ysptircam hiç bisey oglumdan önemli değil
Moonlight_347 Fndl_45195 Ben her zaman BİM’in kendi markası olan 3 başlıklı jileti kullanıyorum gayet memnunum hem uygun hemde içinde 4 tane filan oluyo ismini hatırlamıyorum ama yarın alacağım ismini yazarım buraya
Fndl_45195 Benjaminannesi cnm normalde sorun olmuyor ama benim erken doğum riskim var acilmam olduğu için doktor kesinlikte yaptırma dedi ama riskim olmadan önce yapıyordum cnm hiç bir sıkıntı yoktu yani