eti Arkadaslar merhaba, Bugun kontrolumuz vardi. Duzensiz sancilarim var ve 1 cm aciklik. Ama henuz kanalda degil bebek. 3600 gr. (Cok inanmiyorum biraz yuksek cikiyo usg cihazinda) Doktor 40 i bekleyip fitille rahimi inceltelim ertesi gun kendi sancilarinla dogurursun diyo. Sonrasi icin kilo alirsa bebek normal dogum senin icin daha guc olabilir diyo. Ne yapardiniz siz olsaniz? Bi tarafim her sey normal, kendi sancini bekle diyo. Bi tarafim da bi an once dogurmak istiyo.
OktayMeltemSahin eti aynı gündeyiz bugün kontrol vardı aynı 3640 gram bebek kanalda değil ama doktorum hiç açıklık kontrolü yapmadı cuma günü tekrar gel bakalım dedi tam 40 oluyorsun dedi başka bilgi vermedi bende anlamadım 🤷♀️
Angell İlk defa duydum valla fitille ertesi gun nasil kendin doguryyosun bende bekliyim surda belki bilen vardır merak ettim
eti Angell fitil rahmi.inceltip kasilmalari tetikliyo. Zaten gununde oldugun icin 1 cm acikligin var hazir diyo Suni almadan doguruyomussun. Bu kadar hizli olacagini kim garanti edebilir ama insan yine de ne gerek var diyo. Bilemiyorum:/
eti OktayMeltemSahin 40 oldugunda mutlaka bi seyler onerir. Bebegin kilo alip normal in zorlasmasindan cekiniyorum sadece.
eti Angell 2 cm acilmayla 2 hafta geciren gordum burda insan da korkuyo😂 hayirlisi tabi. Beklicem sanirim. En hayirli zamanda gelsin insallah.