Adet döngümün olduğu günler özellikle daha çok olurdu. Bebek yer ediyor diyorlar halk arasında. Afedersiniz ayıptır söylemesi şey kemiğinde ağrı olmadığı sürece sorun yok demişti doktorum. Bi de bu haftalarda bebek aşağıda oluyor sonra yukarı çıkıyormuş. 26 haftadan sonra falan geçti benim