Merhaba anne ve anne adayları, 15 haftalık gebeyim belimin baya sol tarafına yakın yerde aşırı ağrı var. Böyle taşla ezilir gibi sürekli geçmeyen bir ağrı etim eziliyor gibi ama içten gelen bi ağrıdan kaynaklı. Sol tarafıma yatınca daha çok ağrıyor. Acaba bebek büyüdükçe baskıdan kaynaklı mıdır bunu yaşayıp doktoruyla paylaşıp konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi lütfen teşekkürler