Bir haftadir erken doğum için tedavi görüyordum dün gece kan geldi ve geceden beri doğum sancıları ula kivraniyorum 9 gibi doktor gelicek ve sezeryan alinicam ben çok boş verdim temizlik çocuk araba ile 1 saatlik yol gitme falan filan sizler dikkatli olun lütfen inşallah bebeğim kuveze girmez ve yanıma gelir oğlumda kuveze girmisti bunu çok hayal etmiştim doğumdan cikio yanımda olucak die sagklikla kavusalim da