Buseyllzr 39+3 bugün ne nişan ne su ne açılma ne karın inmesi hiçbiri yok :( ara ara adet ağrısı gibi ağrılar oluyor belim ağrıyor ama ne sancı ne ağrı cıkıyor nst de. Doktorumda risklerinden bahsedince biraz beklemeyelim kilosu da sağlığıda iyi alalım bence dedi. Hiç açılman yok suni verip seni yormak istemiyorum dedi, yarın tekrar kontrolumuz var açıldı açıldı, açılmadı hop kucağımızda 🥹 Artık beklemekten yoruldum 🫠