Tugbagvn Merhaba güzel anneler 😊 39+4 de nst de sancı çıktığı için yatışım yapılmıştı. Çarşamba hastaneye yattım perşembe gününe kadar kontrol altındaydım. Perşembe sabahı doktorum geldi yanıma bebek üçbucuk kilo kadar zaten zamaninda artık gelmiş çatın da dar boşuna canını yakmayalım yarın öğlen sezaryene alalım mı diye sordu. Bende tabi heyecan tavan. Olur hocam dedim ve bana epidural önerdiğini doğumdan sonra komple bayılmaya göre daha az acı çekeceğimi söyledi ve bende kabul ettim. Sabah 7 den sonra su bile içme dedi tamam dedim. Neyse perşembe gecesi saat 2 de nst çektirdim 5 buçuk gibi birdaha çektirdim sonra sabah oldu. Saat 11:50 gibi hazırlanmamı istediler önlüğümü giydim sonra sonta takıldı bana biraz bekledim sonra beni almaya geldiler. Bu sırada eşim hep yanımda oldu. Sadece eşim değil eşim, eşimin halaları, kayınvalidem, görümcem, kendi annem babam, arkadaşlarım ve sayamadığım daha bi çok kişi. Neyse ben ameliyata girdim saat 12 de hazır bekliyoduk 12:04 de doktorum geldi ve ben 12:05 de oğlumun sesini duydum. Sonra oğlumu bana gösterdiler o anın tarifi yok. Allah’ım hepinize nasip etsin. Neyse beni diktiler sonra 2 saat müşade odasında kaldım sonra beni odama götürdüler. Yarım saat olmadan bebeğim geldi ve ben artık anne olmuştum oturup sevincimden ağladım. 3280 gram 50 cm bir oğlum var. Şuan 3 günlüğüz her şey yolunda ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Aysedgrlikrkmz Tugbagvn maşallah ne güzel hikayeler Rabbim birlikte uzun ömür versin 🙏🏼 Bize de nasip eder inşaallah bu güzel duyguları hayırlısıyla Rabbim 🙏🏼
Tugbagvn YaseminKurt Canım yanmadı ama sanki tuvaletimi yapıyormuş gibi yanmam oldu ama o kadar korkulacak bisi değil
Tugbagvn Aysedgrlikrkmz amin İnşallah 🙏🏻 Allah’ım hepinize sağlıklı doğum ve hayırlı evlatlar nasip etsin 🙏🏻🙏🏻♥️♥️