İyi akşamlar merak ettiğim bir konu, ilk gebeliğimde bu uyuşmazlıktan dolayı ilk aylarımda az bi kananam olmultu ve iğnemi olmuştum daha sonra çok şükür bir problem yaşamadık. Şimdi 2. Gebeliğimde bu konuda hiç bir müdahale yapılmadı yani merak ettiğim kanama olmadığı sürece bu konuda bir şey yapılmıyor mu? Tecrübe eden annelerimiz var mı acaba?