Gece 3 te kasilmalar baslamisti kizim kendini 1 saat boyunca her dakika kendini toplayip birakiyordu ben normal diye dusundum.sonrs lavaboya gittigimde kanli akinti gordum ardindan sancilarim olmaya basladi.banyo yapip esimi kaldirdim doktoruma haber verdim gectik hastaneye geldigimde acilmam 5 cmdi doktorum suyumu patlatti.patlattiktan sonra belime vuran o sancilarin tarifi yok dayanamiyorum epidural taktilar.1 saat boyunca epiduralin etkisiyle rahattim sonrasinda bi baktilar 8 e ulasmis aciklik.bu sirada pilates topuyla dusa girdim o cok rahatlatiyordu ama dustan cikinca yine sancilar basliyordu.sonrasinda ben yemek yedim pilates topuna gectim yine sag sol ve sekiz ciziyordum topta.sancialrim gelip gidiyordu en sonunda oyle bi sancim oldu ki artik dedim geliyor kafasini hissediyorum ve beni baya baya aglatip ikindiriyordu istemsizce.ebemiz geldi hemen dogumhaneye gectik 10 dk icinde kizimi kucagima aldim.ikinmalarim guzeldi ama yetersisdi biraz ebeler bastirdi ve dikisim olmak zorunda kaldi.kizimin ciktigi o an oyle bi rahatlama yasadim ki tarifi yok hemen alip koynuma koydular aglayan bebegim sutu bi sure oyle kaldik.sonrasinda kizimi odamiza kucagimda goturdum hic hayal etmedigim kadar kolay dogum oldu.Rabbim butun hamile arkadaslara kolay dogumlar ve bebegini kucagina almayi nasip etsin.isteyen herkese bebis nasip etsin🤲🏻💞