Bende sormuştum aynı soruyu hayatımda hiç sivilce görmeyen ben alnım çenem sivilceyle doldu şuan sadece tonikle temizliyorum doktora gidince sorcam belki ni merhem falan verir bide insanlar varsa görünce hemen ay yüzün ne olmuş kesin kız seninki güzelliğini almış çirkin olmuşsun diyorlar yani varsa sinir oluyorum sanki evimizde ayna yok görmüyoruz kendimizi bide kilo almışsın vermişsin tayfası var boğazlarını sıkasım geliyo