Smyye1B 3 gün önce Spinal sezaryen oldum fakat 2 gündür öksürük krizleri yaşıyorum çok afedersiniz balgam atmaya çalışıyorum yaşayan var mı varsa nasıl atlattınız.
Poyrazinannesiiii Smyye1B bende 2 hafta önce spinal sezeryan oldum boğazıma bir şey kaçınca öksürürken hala acıyor yaram sende öksürük krizi oluyormuş valla Allah yardımcın olsun bi fikrim yok ama en azından yorum olsun belki bilen birisi görür
Dark Smyye1B ameliyathane de usuttunuz mu acaba Yaşamadım ama ballı süt falan iyi gelir sanırım sıcak sıcak