ozlem5757_ Dün suyumun ve sancım ın gelmesyle akşam 9 gbş gldm ysyış yptılr hmen sbh 8.15de kucağmdydı şuan hastsnede emiyorz,😁
Mrvnehir ozlem5757_ maşallah Allah sağlık sıhhat versin inşallah normal doğum muydu. Benimde 8 günüm kaldı normal doğum yapicam cok korkuyorum öyle böyle değil
Merveomer34 Mrvnehir öncelikle sakin ol canım ne kadar rahat olursan doğum sürecin güzel oluyor ben 9 ay panikli stresliydim kendimi mahvettim ama doğumda çok rahattım hayal gibi geliyor şimdi
Mrvnehir Merveomer34 ay ne guzel anlattın vallahi bende kotu düşünmemek için kendimi zorluyorum ama şu korkuyu yenemiyorum özellikle son günlerde
BenEsra Merveomer34 benimde 25 gün görünüyo erken gelmezse ama ölcem korkudan sen atlatmışsın darısı bize 🫣😂
Merveomer34 Mrvnehir ben yatışım yapıldığında stresten kustum sürekli ama allah yardım ediyor evet sancılıydı acılıydı ama şükür geçti darısı size nasip olsun