Canım tansiyonum çok düşük falan değil tabiki normalini bilmiyorum ama zaten gebelikte arana tansiyon bu civarlarda. 11 e 5 diyebiliriz tansiyonun ve bu gayet iyi. Kansızlık başlıyo olabilir göz kararmaların ondan olabilir yada şekerin düşüyordur aç kalıyosundur. Ama emin ol şu tansiyon seni söylediğin kadar etkilemez.