Buser54 Merhabalar, 39+2 deyim ama özellikle geceleri midem o kadar yanıyor ki uyuyamıyorum. Kesilmişti neden tekrar başladı anlam veremedim yaşayan var mı?
leona98 Buser54 bendede kesilmisti proginaat kullaninca. 3-4 gundur yeniden bas kaldirdi. Yine proginat iciyorum 100/100 kesecegine eminim. Hatta su an bile yanimda. O kadar iyi bir surup ki. Ama benim haftam sizden kucuk.
Elfozri09 Buser54 Bende 40 haftalığa girdim şimdi.Mide yanması bendede cok fazlalaştı şuan yatınca dahada fazlalasiyor.Allah yardımcımız olsun🤲
Emineklccc Buser54 siz onu gelin bana sorun 2 gece önce oyle bi yanma oldu ki uzaninca daha kötü oluyordu kafami koltuğa koydum yerde oturarak uyudum resmen dun gece süt aldırdım eşime süt içtim cok iyi geldi ılık süt şiddetle tavsiye ederim 33 haftalik hamileyim
Seymaylaylom Az az yiyip sağlıklı şeyler tüketince baya bir azalıyor benim de aşırı yanıyor dikkat edince rahat ediyorum bi de rennie duo zorda kalınca🤷♀️
Buser54 gaviscon kullanmıştım bende önceden ama şimdi sanki geçirmiyor, bebek biraz zayıfmış doktor yemeği arttırmamı söyledi belki de o yüzden yanmalar arttı 🫤 süt işe yaramıyor maalesef. Oturma da oturamıyorum 🥺 Rabbim hepimize şifa versin
Aydanur_38 Valla kızlar sizi bilmem ama benimkide çok yanıyor 35. Haftamdayım kavrulmamış çiğ çekirdek midemin yanmasına çok iyi geliyor ilaç gibi valla oturup çirtiyorum öyle
Buser54 Aydanur_38 hiç duymamıştım havucu denedim bende psikolojik olarak da olsa bi süre rahatlatmıştı 😅
MNursel Buser54 işk gebeliğimde bu kadar erken başlamamıştım 2 haftadır kıvranıyorum dışarı çıkarken bile yanımda gaviscon taşıyorum çok kötü oluyor insan 😥