Bendede fıtık var 19 haftalığım bel ağrısı bitiriyo beni doktor son aylarda daha zorlayacaksın diyo ilaç da kullanılmıyo işimiz zor şimdiden ödemde başladı eller ayaklar şiş sabahları parmaklarım uyuşuyor erkek olarak dünyaya gelmeyi okadar isterdimki kadınlık beşikten mezara kadar zor