Edau9 Umay255 çok dikkat et hiç bişey yapma bana doktorum cam silme halı cirpma 2 hafta da cinsel ilişkiye girme dedi
Edau9 Nagehan3437 aynen bende temizlik yaptım süpürdum sildim nevresim değiştirdim banyoları yıkadım çok pişmanım 😥
Burcuhanm1 Korkma annesi yerleşme lekesidir. Doktorun verdiği ilaç çok güzel hem kasık bel ağrılarına iyi gelir hemde düşük riskini ortadan kaldırır. Bol bol dua et korkma 🙏🏻 Ve kendini fazla yorma
Edau9 Burcuhanm1 canım benim teşekkür ederim zaten kıpır kıpırdı minnağım doktor bile dedi kıpırdak diye 😥Dualarınıza beni de katın lütfen 💜💜💜
Burcuhanm1 Edau9 sende bize et allahım korusun endişe etme nur topu gibi doğar bebeklerimiz allahın izni ile🙏🏻♥️
Edau9 Burcuhanm1 ya bide bişey sorcam bebek sagda mi solda mi ben anlayamıyorum atsam siz bir bakar mısınız tecrübelisiniz sanırım sağ da sanırım tam anlayamadım da ben sanki ortada gibide çözemedim ben 🙈
[silindi] Edau9 endişenlenme o haftalarda bende yaşadım aynısını 10 gün falan geliyordu yorma kendini çok şükür bi sorun yok 23 . Haftaya geldik🌸
Burcuhanm1 Edau9 anlayamadım ama çok narin kız gibi duruyor nubu teorisi aşağıya doğru sağda solda olması pek mühim değil ya
Burcuhanm1 Edau9 benimde ilk gebeliğim ama çok araştırıyorum. Sağ taraf daha baskın gibi kafa sağtarafta rahime göre
Beyhan60 Benimde az önce lekem geldi bende daha önce düşğk yaptım yine lekenmeyle yarın dr gideceğim ama korkuyorum aynı şeyleri yaşamak istemiyorum ama kısmet sağlıksız embriyo düşüyor dedi dr.Bakalım ne olacak
Edau9 Beyhan60 kaç haftaliksin canım git kesinlikle ihmal etme insan böyle düşünmekten kendini yiyip bitiriyo💜İnşallah sağlıkla tutunur yavrularımız bize
Acemi92 Edau9 amam yok yapmayın belki eve gelen size laf eder ama bebeğiniz gdince geri gelmiyor isteyen istedigini düşünsün takmayın bu dönem
Edau9 Burcuhanm1 cinsiyetini o kadar merak ediyorum ki anlatamam 🙈Tabi sağlıklı olsun önemli değil ama işte insan 💜
Edau9 Burcuhanm1 canım benim teşekkür ederim yorumların için içimi rahatlattın bu gece💜Rabbim senide sağlıkla kavuştursun yavruma💜