Merhaba arkadaşlar, 7 aylık gebeyim. Geçen ay kontrole gittiğimde doktorum kızımın bir hafta geriden geldiğini ve miyon tipli olduğunu söyledi. Bir hafta geriden gelmesi bir sağlık problemi değilmiş fakat benim yine de kafama takıldı. Miyon tipli olması benim beslenme şeklimden vs kaynaklı mı acaba yoksa genetik bir şey midir bu ?
Bir hafta geriden gelmesini engellemek için bebeğe anne karnında kilo aldıran şeylerle beslensem farkeder mi mesela ? Daha önce bu tarz tecrübe edinen anneler varsa önerilerine açığım 😇