DisiArslan Merhaba hanımlar , garajhome.com bi site var aynı satıcı Trendyol , hepsiburada vs de var bebek odası mobilyaları çok uygun fiyat? Bu satıcıdan alım yapan var mı? Kayseri firmasıymış. Ürünler nasıl ? Almayı düşünüyorum .
goktugunannesii DisiArslan hiç bilmiyorum ama Trendyol ve Hepsiburada da yorumlar yokmu alanların yorumlarına baksanız ne demişler?
Yasemin_71 Bende almak istiyorum Trendyol da çok uygun bebek odası için ama sağlam gelir mi kararsızım kimi yorumlar hiç iyi değil pişman da olmak istemiyorum
sulesaniyar DisiArslan evet ama beşik henüz kurulmadı gardırop ve şifonyer kuruldu size resmini atacağım eve gidince
DisiArslan sulesaniyar teşekkürler hayırlı olsun canım güzel bi takıma benziyor bende sipariş verdim. Siz beğendiniz mi? Malzemesini vs önerir misiniz?
sulesaniyar DisiArslan Valla yorum yapabilmem için biraz kullanmam gerekiyor ama çok pahalı bir ürün olmadığı icin çok kaliteli bir şey beklemeyin her malzemesi sunta zaten, ama bir kaç sene götüreceğini düşünüyorum