Sevi_l Bende haftaya olacağım 28. haftamda. Erken zamanda kanamam olsaydı direk olmak zorundaydım, bu zamana kadar olmadı o yüzden haftaya olacağım. Bir de doğumdan sonra olacağım. Bebeğe yapılmıyor, doğumdan sonra ki iğnenin yapılmasının nedeni de bir sonraki gebelik için yapılıyor zaten.