Pnrklk Arkadas 13. haftaligim ve basim agriyor dün geceden beri kafam da ayni sekilde yasiyanlariniz varmi?
Azra41 Pnrklk tansiyonunuz düşüyor olmasın ? Bende öyleydim halada ara ara oluyor anlamazdim annemde bir 10 gün kaldım annem dedi senin tansiyon dan ağrıyor basın baktık 8 5 😏 sizde bir tansiyonunuzu ölçün isterseniz doktorum tuzlu çubuk, tuzlu ayran onermsiti çok geçmiş olsun ..
Mikayla Pnrklk benimde ilk aylarımda oldu su an 16 haftalığız bazen yasıyorum baş ağrısı doktorım minoset içebileceğimi soyledi
milatlas13 benimkisi perşembe başladı pazara kadar sürdü,migrenim var.allah düşmanımın başına vermesin,ilaç da içemeyince delirdim. çok zor gerçekten,size de geçmiş olsun
Pnrklk milatlas13 cok gecmis olsun sizede migrenim yok aslinda neden boyle oldu anlamadim geceden beri nasil uyucam dusunuyorum
Sadiyekrkc Bende regl dönemlerinde yaşıyorum migrenim var çünkü cok dayanamazsam serum taktırıyorum veya ilk hissettiğim an migren taşım var onunla hafif geçirmeye çalışıyorum
Pnrklk Azra41 doktorum ölctü aslinda tansiyon normal cikti ama sorun su geceden beri agriyor nasil uyucam simdi dusunuyorum onu😢
Azra41 Pnrklk 13. Haftada başlıyor zaten baş agrisi herkes de olur mu bilmiyorum ama havalar güneş de etkiliyor stresde öyle kafanıza bişey takmayın ensenisi soğuk tanpon yapın isterseniz rahatlarsiniz belki ..
Mikayla Pnrklk normalde baş agrısı hıc yasamam ama ilk gunlerimmiş hamıle kaldığım cok basım agrıyordu normalde ağrı kesıcı içen bir tipte değilim. Daha sonra buhar falan yapıp naneli o şekilde odamı nemlendirdim. Belki sinüslerimle alakalıdır dıye sonra hamıle olduğumu oğrendım. Ben hormonlardandır diye düşündüm. Birde cok üşüyordum ilk aylarda. Dr unuza bır danışın belkı oda mınoset benzeri bir şey verir.
milatlas13 Mikayla parol içtim hiç fayda vermedi,en son theta healing çalışması yapan bi arkadaşım şifalandırdı beni öyle geçti.böyle seylere inanır mısınız bilmiyorum ama bana fayda eden tek şey onun çalışması oldu.
Burcuhanm1 Benim 2 ay oldu ölüyordum ama şuanlık kalmadı çok şükür inşallah birdaha olmaz birde stresten kaçınılmalı kesinlikle