Benim 2. denememdi, 2 embriyo transfer edildi 1.kalite ama 1 tanesi tuttu🙏(8.hafta) transferden sonra yatmadım, yürüyüşler yaptım, ev işlerimi yaptım çok yorulmayacak şekilde. Yeme içme olarak da çay kahve içmedim. Bol bol avakado, ceviz, incir, dut kurusu, yumurta, kavrulmamış badem ve fındık yedim. Ama bu beslenme süreci yaklaşık bir yıldır böyleydi. Bir de bendeki sorun öldürücü hücre olduğu için intralipid serum aldım,1 tedaviden farklı olarak, çok şükür bu kez oldu, inşallah sizin de her şey istediğiniz gibi olur🙏😊