Elifcikk Merhaba 7 haftalık gebeyim Doktorum bugun progestan kullanmamı, rahimde kanama göründüğünü söyledi Kullanan oldu mu? Yorumları alabilir miyim?
Lavanta27 Elifcikk kullandım çok etkisini gördüm kanama alanım vardı şuan çok şükür yok.Fitil birde iğnesini kullandım .Çok geçmiş olsun sizede .🙏🏻
egemomss Bende kullanıyorum 4.haftadan beri. Şuan 16+2 olduk. Başta hafif kanamam oldu o yüzden vermişti. 20.haftaya kadar kullanmam gerektiğini söyledi. Bebeğin yerleşmesi için önemli galiba.