Bizimde kısmetse agustosun başı ortası gibi doğum, Yenidoğan ve 0-3 aylık olanları uzun kollu ama ince veya direk kısa kollu tercih ettim karışık olarak. 3-6 zaten kışa denk geldigi için uzun kollular onun haricinde hırka vs de var bir de o sıcakta bebegin çok üşüyecegini zannetmiyorum canım zaten hep koynumuzda olacaklar sıcaklıgımız bile yeter onlara 🥲 benim ilk gebeligim💗