Bundan 2 hafta öncesinde yıprandım olamıyor 10 aydır uğraşıyorum bu süreçte bir boş gebeliğim olmuştu diye post açmıştım gerçekten mucizem tam vazgeçtiğim anda geldi bana. Kızlarrrr hamileyimmmmmm 🤰 kürtajdan sonra 3 güne kadar gecikmeler yaşıyordum ama son 2 ay baya düzenli ilerliyordu bu ay gecikince 3 gün yine dengem bozuldu sandım hatta oldum olucam diye bekliyordum kardeşlerimin zoru ile dün gece test yaptım birde ne göreyim çift çizgi 🥹🥹 sabahta erkenden gidip kan verdim. Ne desem nasıl anlatsam hislerimi asla açıklayamam bu duyguyu ama içimde öyle büyük bir korku var ki tekrar boş gebelik yaşarsam diye tabi ki herşey nasip kısmet ama artık inanıyorum ya sanki bu sefer olacak gibi 🥰🥰🥰
https://www.hizliresim.com/j1yzg65
https://www.hizliresim.com/31pss2r