arenkus benimde öyleydi 2 elimin yumrusu kadar bi apse vardı bakın sizi rahatlatmak için söylemiyorum ama inanın korkulacak bişey değil sadece 2 dakika sürüyo bi iğne girmesini hissediyorsunuz o kadar acısını çok fena çektiğim için o yüzden kıyamıyorum böyle olanları hemen gidin genel cerrahiye