Royem62 6.deneme ayında kimyasal gebelik geçirdim ondan 2.5 ay sonra hamile kaldım. Hamile kaldığım ay sadece saf arı sütü kullandım. Eğriçayır sitesinde saf arı sütü aldım onu kullandım her sabah aç karnına. Aşırı stres yapıyordum niye olmuyor diye. Arı sütü kullandığım ay stresi bıraktım bu ay da olmazsa aşılama yaparız diye kendimi rahatlattım ya ondan ya da arı sütünden oldu. Nette araştırma yaparken tüp bebek merkezlerinin hastalarına arı sütünü tavsiye ettiğini yumurtaları daha kaliteli yaptığını okumuştum. O yüzden denedim( arı sütü bal polen karışımı değil ama onun içinde çok az arı sütü var . Tek arı sütü)