Ben artik 4.kez falandir aciyorum bu konuyu. Ama her defasinda konsumak rahatlatiyor. Yarin 2.kez doktor kontrolum var. 17.haftada rahim agzi uzunlugum 32 mm cikmisti. Igne, ilac, korse, yatak rejimi falan derken 34.6 cikmisti en son. Ondan sonra biraz disari cikiyordum haftada bir. Ne yalan soyleyeyim ilk defa oldugu kadar cixdi degildim. Ama ignemi, ilacimi hep zamaninda yaparim. Agir sey kaldirmam, is yapmam ve s. Yazliga geldik 2 gundur, gunde 3-4 defa odama kalkip iniyorum. Merdiven zararli diyorlar. Acaba yarinki kontrolde kisalir mi diye cokkkk stresliyim.. 🥺 insallah uzanmasi bile kisalma olmamistir. Benim gibi olanlar sohbet edelim mi birazcik