5kediannesi Kızlar 8+6dayım sigarayı azalttım fakat bir türlü bırakamıyorum, bulantım hiç olmadı çok şükür ama tiksinmiyorum da. Çok üzülüyorum ama iradem çok zayıf bu konuda. Bildiğiniz bir yöntem var mı yada siz nasıl bıraktınız?
Edafkrt Ben tiryakiydim diyebilirim ama tek bi sefer içemedim kıyamadım hangi anne kıyar tabi içen çok banda iç ne olcak ben içtim birşey olmadı diyen çok oldu çevremde ama nedense yapamadım zaten ilk oğlum çok geç geldi 6 yıl bekledim dedim doguruyum içerim dogurdum oğlum 8 aylık olmuştu günde 1 defa ya mahsus içiyordum ama o da ne tekrar hamile kaldım gene içemedim şimdi diğer oğlum 3 aylık dogurdum geçen yakayım dedim bi sinirle içemedim hep bi vicdan düşüyor çime kendim çok kötü virşely6 yapıyormuşjm gibi geliyor çocuklarıma neden bilmiyorum ama sende bu kaygıyo yapma derim sana ama evladını düşün gelşimi kötü olsun istermsin yada vs tabi herşey rabbim den ama olsun bırakmak istediğini anladığım için yazmak istedim rabbim yardımcın olsun