FDM220 benim bu ikinci bebeğim oğlunda böyle bişey yaşamadım dediğiniz gibi aslında sütüm yağlı bayada iyi geliyor ama bakalım 1 hafta sonra eğer ebe mama derse mamaya başlayacağım geceleri uyanıp emdirmeye dikkat ediyorum bakalım kilo alımı olacak mı olursa sıkıntı yok demişti ebe ama bakalım