busrabusr 25 aylık dünya tatlısı bir kızım var. Kaç gündür midem bulanıyordu. Üşütmüşümdür dedim. Kokulardan da tiksinme yaşayınca içime bir şüphe düştü. Test aldım bugün. İhtimal vermiyordum ama ikinci çizgi “burdayım” dercesine beliverdir. Korku kaygı endişe her şey karmakarışık….
Mine14 busrabusr benimde 17 aylık bir bebeğim var ve şuan 10 haftalık hamileyim benimde süpriz oldu vardr bundada bir hayr karmakarışık olman çok norml ben hala öyleyim ama sağlıkla gelsinler inşallah kardeş iyidir 😇
Mrvemr busrabusr Bence hiç korkma canım araları çok ideal bi yaş bence senin doğum yapmana 3 yaş falan oluyo aralarında doğru hesapladıysam eğer benim oğlum 3.5 yaşında keşke daha önce ikinciyi düşünseymişim diyorum inan bana şimdi zor gibi gözüküyo belki sana ama ilerde emin ol çok rahat edersin
Hamideersin busrabusr bende ilk ogrendigimde oyle oldum ama sonra durup düşününce hemen icim isiniverdi 26 aylik oğlum var benimde bu bebegimde 7+1 henüz saglikla gelsinler
busrabusr Mrvemr Yani tam 33 ay olacak inşallah araları… Kızım zor bir bebek değil Allah için. Konuşması tam, tuvalet eğitimini tamamladık, uyku saatleri belli ve düzenli odası ayrı vs vs.. çok özenerek büyüttüm. Ama içimdeki duyguları ifade edemiyorum 🥺
busrabusr minigimiz Ben de bulantılarımdan korkuyorum yani ilk gebeliğim öyle zordu ki sadece ağlayarak kusuyordum ve yatakta sızıyordum ilk 3 ay başka bir eylem yapmadım. Mutfaktan falan iğreniyordum. Ama şimdi bakmak yedirmek zorunda olduğum bir çocuğum var 🤦🏼♀️🤦🏼♀️😭
eslemsi busrabusr tamda ayni seyi yasamisiz. Kizim 35 aylikken kalmisim bende suphelenip yaptim aninda cikiverdi cizgi meger 6 haftalikmis . Simdi kizim 2 yas 9 aylik bende 34 haftalik olduk bile aralari 2 yas 10 ay olcak ikimizinde
Hamideersin busrabusr doktora gidip kalp atisini duydugum zaman bide iceri girmeden once kapida beklerken icimdeki korkuya engel olamadim ya kalp atisini duyamazsam diye uzulecegimi ve istedigimi farkettim
2koftemom busrabusr ya hayırlı olsun. 25 aylık kizim deyince birsey soracak 2 yaş sendromu ne zaman bitiyor acaba bizim ki 16 aylık 3 gündür kucakta uyumak istiyor yatağa bırakınca ağlıyor 2 yaş sendromu yaşıyor demi yani erken giriliyor ne zaman bitiyor sizin ki bitti mi? Buluntular fln zorlanmassiniz insallah
MinnieMouse 2koftemom çok erken iki yaş sendromuna. Ara ataklardan biridir canım. Genelde böyle yoğun stresli krizli günlerin arkasından çocuğa güncelleme gelir 🥲 bir kaç güne yeni şeyler öğrendiğini görürsünüz
Kayzervilhem busrabusr 6 aylık bebeğim var ve 1 buçuk aylık hamileyim. Şükrediyorum ki rabbim aratmadı nasip etti.
Hamile_anne27 busrabusr bence öyle karışık duygulara bürünmeyin.. Herşeyde vardır bir hayır. Benim ilk oğlum 5 aylıkken Hamile kaldım ben. İkiz gibi büyüdüler. Zor oldu ama arkadaş oldular. Arada birbirlerini yeseler de hep yoldaş oldular. Sizin yine büyük. Öyle kötü düşünmeyin Rabbim insanın yardımcısı oluyor. Beraber büyütürsünüz inşallah
busrabusr Hamile_anne27 maşallah sizin çok zorlayıcı olmuştur emnim ama engel olamıyorum kendime hala şok halindeyim
EceDalgaciMahmutoglu Alakasız olacak ama, çocukları kac yasina kadar ayla tabir ediyoruz? Yoksa sınırı yok mu? 35 aylık degil de düz 3 yasinda denmiyor mu? Mesela ben kendime 324 aylığım diyebiliyor muyum? Kusura bakmayin, tecrübesizim, anne degilim henüz.
ozlemshnnn busrabusr hic endise etme benim kızım hiperaktif dencek kadar hareketli yaramaz ve 2 yaşı dolmadan hamile olduğumu öğrendim. oğlum 15 yaşında kızım 2 yaşında gelmisim 37 yaşına ve tekrar hamile kaldığımı öğrendim. o kadar ağladım istemedim ilk öğrendiğimde ama kıyamadım aldırmaya. cuma günü 2li test sonucumun yuksek riskli oldugunu öğrendim. aglamaktan uykusuzluktan mahvoldum dedim Allah ın zoruna gitti sanırım benim hamile oldugumu öğrendiğimde üzülmem biran olsun kabullenememem. karşıma böyle bi sınav daha çıkardı. sakın aklına olumsuz şeyler getirme aç elini Allah a şükret. ben bi hata yaptım şimdi sonucunu çektiğimi düşünüyorum.
busrabusr ozlemshnnn Ahh Rabbim gönlünüz ferahlık yavrunuza sağlık versin sizin de. Biz insanoğlu ne garibiz işte. Hidayet versin Allah hepimize…..