Merhaba kizlar bugün kontrole gittim ikinci gebeliğim ilkinde böyle birşey yaşamadım şuan 15. Haftadayim ama verilere göre 19 . Haftalık gibi doktor iyi dedi ama ben eve gelince fark ettim hatta 278 Gr gösteriyor kağıtta bu hafta 100 Gr bile olmuyor verilere göre halbuki. Bunu yaşayan var mı hatta yaşayıp doğum yapan .. korktum açıkçası 1 ay fark çok fazla 🤔