Pnar_irmak Kızlar bugün 22+6 da çok şükür kız olduğunu bebeğimin öğrendim 2 doktorumda kıza benzetmişti ama emin olmamıştı bugün %100 kız olduğunu öğrendim 🤩🤩 Sizden şimdi kız isimleri alabilir miyim bana da fikir olsun 🥰
Snmbysl Pnar_irmak benimde kızım olucak 🥰 meva koymayı düşünüyorum aslında çocukken bile bu ismi düşünüyordum şimdi rabbim nasip etti❤️ Anlamlı güzel bir işim seçersin insallah🤗
Pnar_irmak Burcuerol o kadar güzel isimler var ki eski isimlerden kurtulmak istiyorum açıkçası Ayşe Fatma vs istemiyorum
Pnar_irmak Snmbysl annem hep bi kızım olsun ölüm Allah’ın emri demiş benim 4 abimden sonra ben olmuşum , ve benim oğlum var elhamdulillah ama kız çocuğu belki de hayatımda en çok istediğimdi en güzelini koymak istiyorum 🥰
sliya30 girl_boy_annesi 👏 yeni isimlerin anlamları bi acayip zaten anlamına bakmadan o kadar saçma isim koyan var ki.. Halbuki ahirette isim ile çağırılacak herkes
girl_boy_annesi sliya30 aynen öyle bende kızıma Ayşe Fatma ismi koymadım ama Hüma ismini koydum hem Fatih sultan mehmedin annesinin ismi hemde manası çok güzel kızıma çok güzel sirayet etti çok şükür
Pnar_irmak girl_boy_annesi kusmaya o kadar yer arıyorsunuz ki ben bu isimlere kötü demedim , sizin olursa koyun ben bu isimleri artık kullanmak istemiyorum dedim kötü veya başka bişey demedim , ben söylediğimden siz anladığınızdan sorumlusunuz gidin başka yerde edebiyatınızı kusun .
girl_boy_annesi Pnar_irmak sence ,ben kusmak istesem o kadar elti, kaynana postu varken, senin isim postunu seçer miyim ?ben yanlış olan bir yazıya tepki veriyorum eski isimlerden kurtulmak istiyorum ne demek çok şükür benim de kızım var anlamı çok güzel bir isim koydum💖