Kızlar herkese merhaba daha önce su sızmam var diye post açmışım şimdi ise miniğimi seviyorum 🥰 cuma günü su sızma şüphesi vardı ve evet suyum birden boşalmak yerine sızma şeklinde az az geliyodu doktor gide bildiği yere kadar gideceğiz dedi bugün kontrol için geldim ve suyumun hep bittiğini bebeğin artık ölçümlerini yapamadığını söyledi .sezeryana alalım dedi çünkü hic sancım yoktu. Spinal sezeryan olmak istedim bebeğimi görmek için. Herşey o kadar hızlı oldu ki beni aldılar hazırladılar ameliyat başladıktan 3 4 dakika sonra bebeğimi gördüm 20 dakika içinde de ben çıktım. Uyuşma gidince ağrılar oluyor evet ama bebeğinizi görünce inanın herşeyi unutuyorsunuz. O kadar güzel bir duygu ki tüm anne olmak isteyenlere ve bebeğini kavuşmayı bekleyen anneleri Allah’ım sağlıkla verir. Şuan doğum hikayemi yazmak bile çok güzel hepinize sağlıklı güzel doğumlar dilerim ve hiçbirşeyden korkmayın anne olunca çook güçlü olunuyormuş ☺️❤