MaryVenus Kızlar 37+1 iz. Bu haftalarda muayene sıklığı nasıl oluyor? Doktorlariniz hangi araliklarla muayeneye gitmenizi önerdi?
7084HzY_4 36+ 2 yiz biz haftada bir oluyordu kontrolüm bu gün gittim tekrar çağırdı 3 gün sonraya sanırım artık 3 günde bir olucak
MaryVenus iremss Bizim de özel ama bir muayene sıklığı belirtmedi. Sanirim unuttu. Ben gideyim en iyisi.