Bkyya Aycan_6767 normal vücut ödem yapıyor su tutabiliyor fazla tuzlu tüketmeyin hava sıcaklığı bile etkileyebiliyor ayaklarınızı tuzlu sirkeli suda dinlendirin otururken ayaklarınızın altına yastık koyup havada tutun
Saaki Aycan_6767 normal olabilir de olmaya bilirde tansiyonunuzu ölçün yüksek çıkarsa doktora görünün . Yüksek tansiyon ve el ayak sismesinde doktor gebelik zehirlenmesinden şüphelenip tahlil yaptırıyor normal diyip geçiştirmeyin takip edin lütfen 🌸
Aycan_6767 Ben artık yemeklere falan da eskisi gibi tuz atmıyorum ama yinede oluyor özellikle sağ ayagim şişiyor
Aycan_6767 Fazla tuzlu tüketmiyorum ayaklarımı uzatıyorum yukarıda kaldırıyorum ama üzülüyorum Bir yandan öyle de görünce 🙈
Nebis Aycan_6767 oluyor ben diyet yaparak bitirmiştim ilk hamileliğin herseye (tuz,seker) dikkat ettiğim halde sismiştim yani ne yaparsak yapalım oluyor özellikle son haftalar