Kızlar merhaba ben 8 haftalık hamileyim. 1,5 haftadır bulantım var ve doktor prilam verdi. Bulantıya bi şekilde katlanıyorum ama ağzımın tadı o kadar kötü ki anlatılcak gibi değil. Su içsem bile midem bulanıyor. Ne yesem ne içsem ağız tadım düzelmiyor. İnanılmaz zorluyor beni bu durum. Artık kendimi ağlarken buluyorum moralim o kadar bozuluyor ki. Aynı durumu yaşayan var mı? Ne yapabilirim bu durum için önerisi olan var mıdır?🥹🥹