Kizlar bugün muane oldum. Çok güzel rahat geçti şükür. 20. Haftadan beri amniyoun sivisi sınırda olduğu için erkenden yaptı muaneyi doktor. Biz sezeryan için gün verir derken birde demesin mi catin çok güzel normal doğuma çok musaitsin seni sezeryana alırsam bu koşulda çok üzülürüm diye. Cuma tekrar kontrole çağırdı eğer bebekle.ilgili bir sorun olursa yatış verecekmiş. Hiç belirti sancı , su, Nisan olmadan normal doğum yaptira bilir mi sizce??