sema_altas55 36 tam oldu bugün. Bizim de hazırlıklar tamam yarın kontrolümüz var bakalım ne durumdayız. 2 gündür kasılmalar toplanmalar var ama sancı gibi bişy hissetmiyorum. Yüksek tansiyon nedeniyle haftada 2 gün takipliyim . 36. Haftada ne yapacağımızı konuşalım demişti doktorum korkuyorum ne diyecek acaba yarın