Berenibeklerken senin yaşadığınin aynısını ben Medicalpark da yaşadım, kelime kelime aynısı. Bu hemşirelerin hepsi mi aynı yahu. Allah hepsini ıslah etsin bide bebek hemşiresi olacaklar. Insan gibi davranmıyorlar😑😑😑 Medicana hemşiresi için de aynısını okudum, nere gitcez biz😡😡😡