33NAZ yaa size bişey soracaktım iyi denk geldim şimdi burda :) Kız sevincinizden hatırlıyorum sizi ☺️ Ben bugün 14+6yım yakınız sanırım. 13+2 iken kendi doktorum hiç bir çıkıntı yok %70 kız dedi ama gelişim devam ettiği için 4. Ay bitene kadar kesin demek doğru olmaz dedi. Daha sonra 14+3 iken farklı bir doktora gittim bacak arası boş büyük ihtimal kız dedi. Ama ben hala tam netleşemiyorum kendimi kaptırıpta sonradan üzülmek istemiyorum. Sizin doktorunuz gelişim devam eder kesin değil gibi bir şey söylemedi mi?