aynenkezoaynen melikessuuu Bende tam tersi kabızlık ve karın ağrısı var ona mı diyorum acaba gebelik mi diye 😂 bir umut herşeyden kendimize pay çıkarmaya çalışıyoruz🙈
_aysenur8mikail__ melikessuuu gebelik belirtisinde ishal olmuyor hiçbi şekilde aksine aşırı kabızlık sorunu oluyor genelde adet belirtisi olarak kabul edilir
melikessuuu aynenkezoaynen hahaha ya sormaa canım. Test yaptım çok çok silik çıktı önceki postumda var. Kasıklarımda ağrıyor şimdide ishal olmuşum
aynenkezoaynen melikessuuu ayy evet kız baktım şimdi senin çıkmış😍😍yeni olmuş büyük ihtimal hadi hayırlısı inşallah tutunur gözün aydın😍
aynenkezoaynen melikessuuu ama yeni oluşmaya başladığında silik olur zaten sen en iyisi kan ver aklın rahat etsin💜
melikessuuu Sofiya1 karın agrım ve ishal sabah itibariyle geçmişti valla kan vermeye de gidemedim ama test yapıcam bugünn kesin? Siz test yapacak mısınız