Ygzaras bebeğe kan ve besin akışının en kaliteli ulaştığı pozisyon sola yan yatışmış. Ben de asla sola uyuyamıyorum hep sağa yan yatıyorum uyumak İçin, eşimi tembihledim, geceleri sola çeviriyor 😅 sırt üstü falan yatamıyorum zaten. Zaten bebek de sola yatınca daha hareketli oluyormuş gerçi benimki sağa yatınca coşuyor 😍